דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודת הנוטריון ועיסוקיו 

מאת    [ 23/10/2017 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 1919 פעמים ]

נוטריון הוא עורך דין שיכול לאשר ולתת תוקף למסמכים משפטיים. תחומי העיסוק שלו כוללים גם מתן אישור להסכמי ממון ותרגום מסמכים מחו"ל

הקדמה הטכנולוגית אמורה לחסוך בשימוש בדפים, וכך היא עושה בהרבה מקרים, אך בתחום המשפטי, נראה שהצורך בדפים רק גדל. לכל רכישה או עסקה יש הרבה מאוד סעיפים ונדבכים, וכשמדובר בעסקאות גדולות, יש צורך בחתימה פיזית על דף, גם אם זה נראה מסורבל ולא טבעי. בנוסף לחתימה, יש גם צורך רב באישור של נוטריון.

נוטריון הוא עורך דין לכל דבר, אך כזה שגם מוסמך לאשרר מסמכים באופן סופי ומוחלט. עורך הדין עובר הסמכה נוספת והופך לנוטריון כדי להפוך לאוטוריטה אשר מוודאת את האותנטיות של מסמכים חתומים ובכך, הוא נותן תוקף סופי ומוחלט למסמך כדי לאפשר לעסקה לצאת לפועל. הנוטריונים הטובים יכולים לקדם עניינים סבוכים ולעזור במקרים משפטיים לא פשוטים.

יש לא מעט נוטריונים בישראל, עם כמה תחומי התמחות שונים. יש נוטריונים שמאשרים מסמכים, ויש כאלו אשר מתרגמים מסמכים משפות שונות לעברית והפוך. הצורך בנוטריון שמתרגם מסמכים הוא גדול, מכיוון שבמסמך משפטי יש חשיבות גדולה מאוד לכל פסיק. המעבר בין השפות חייב להיות מושלם כדי לא להשאיר פתח לא סגור במשפט. נוטריון אשר דובר שפה זרה הוא קריטי להצלחת העסקה.

נכס אמיתי

הנוטריונים הטובים גם משתדלים לקיים דו שיח ויחסים טובים עם שגרירויות וקונסוליות, וזאת בכדי לקדם את עניינם מהר יותר ולמנוע מהלקוח בירוקרטיה מיותרת שיכולה להיגרר לחודשים ארוכים של תסכול. נוטריון טוב הוא נכס אמיתי, במיוחד לאנשי עסקים שמקיימים עסקאות רבות, אך גם לאנשים פרטיים, שמחפשים נוטריון שיאשר רכישת דירה או נכס אחר.

כאשר מחפשים נוטריון במרכז צריך קודם כל לחשוב מה הצורך. האם יש צורך בתרגום ואם כן, אז באיזו שפה. האם צריך לאשרר מסמך רכישת דירה או לנסות לאשר מסמך עסקי אחר שדורש אישור סופי לפני ביצוע. נוטריון טוב ומהיר הוא נכס ויכול לקדם עסקאות בצורה אפקטיבית ולא להיתקע בגלגלי הבירוקרטיה.

באופן טבעי, מרבית משרדי הנוטריון יושבים במרכז הארץ. כאשר מחפשים נוטריון במרכז יש הרבה מאוד אפשרויות. חשוב לוודא ולבדוק לגבי הנוטריון כדי לא לבזבז זמן ומשאבים מיותרים, שכן לנוטריונים יש תחומי עיסוק שונים ומגוונים. נוטריונים עוסקים גם במתן ייפוי כוח, אישור הסכמי ממון ומגוון רחב של אישורים קטנים וגדולים אשר מקדמים תהליכים ועוזרים לאנשים הפשוטים לקדם את ענייניהם בצורה מהירה ואפקטיבית.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב